Akceptowalne struktury dokumentów elektronicznych oraz rodzaje informatycznych nośników danych
Urząd przyjmuje dokumenty elektroniczne na nośnikach danych umożliwiających dopisanie Urzędowego Poświadczenia Odbioru (UPO). Dokumenty można dostarczać w godzinach pracy Urzędu do
Sekretariatu Urzędu Miasta Sławków
 (Rynek 1, I piętro, pokój nr 11).
 Dokumenty można przesyłać także na adres poczty elektronicznej um@slawkow.pl, przy czym maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 10 MB.
 
 Akceptowalne nośniki danych:
 1. Płyta CD-R, CD-RW (z możliwością nagrania lub dogrania - płyta wielosesyjna),
 2. Płyta DVD-R, DVD-RW(+ -), DVD-RAM( z możliwością nagrania lub dogrania - płyta wielosesyjna),
 3. PenDrive USB,
 Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
 
 Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu celem wszczęcia postępowania:
 1. Dokumenty elektroniczne podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XADES, CMS.
 2. Akceptowalne formaty załączników to:
 - DOC, RTF, ODF
 - XLS
 - CSV
 - TXT
 - GIF, TIF, BMP, JPG
 - PDF
 - MP3, WAV
 3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10 MB.
 4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
 5. Pliki mogą być skompresowane w formacie ZIP lub RAR.
 
 
email: in@slawkow.pl tel.:508189185 fax: admin , w dniu: 11‑08‑2011 08:29:00
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|
 
  
 