Kompetencje
Do zakresu zadań Skarbnika Miasta należy w szczególności:
 
 1) prowadzenie gospodarki finansowej miasta zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz uchwałami Rady Miejskiej i zarządzeniami Burmistrza Miasta,
 2) organizacja i nadzorowanie rachunkowości Urzędu Miasta jako organu finansowego i jednostki budżetowej,
 3) koordynowanie prac nad projektem budżetu,
 4) kontrola pod względem formalnym dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian,
 5) opracowywanie zbiorczych sprawozdań z wykonania budżetu i ich analiz,
 6) składanie kontrasygnaty na dokumentach, w których wyrażana jest czynność prawna mogąca spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,
 7) nadzorowanie prac związanych z wymiarem, poborem i windykacją podatków i opłat lokalnych,
 8) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad:
 a) Referatem Księgowości i Budżetu,
 b) Referatem Podatków i Windykacji,
 9) wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie upoważnień Burmistrza Miasta,
 10) uczestnictwo w tworzeniu programów rozwoju Miasta,
 11) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza Miasta.
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|
 
  
 