Mapa serwisu
- MIASTO SŁAWKÓW
- RADA MIEJSKA W SŁAWKOWIE
- Kadencja RM 2018 - 2023
- Kadencja RM 2014 - 2018
- Kompetencje Rady Miejskiej
- Skład Rady Miejskiej
- Komisje Rady Miejskiej
- Plan Pracy Rady Miejskiej
- Dyżury Radnych i Przewodniczącej Rady Miejskiej
- Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
- LIV Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 25 października 2018 r.
- LIII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 20 września 2018 r.
- LII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 10 września 2018 r. - pozaplanowa
- LI Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 21 czerwca 2018 r.
- L Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 24 maja 2018 r.
- XLIX Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 26 kwietnia 2018 r.
- XLVIII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 22 marca 2018 r.
- XLVII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 22 lutego 2018 r.
- XLVI Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 25 stycznia 2018 r.
- XLV Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 28 grudnia 2017 r.
- XLIV Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 12 grudnia 2017 r. - pozaplanowa
- XLIII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 23 listopada 2017 r.
- XLII Sesji Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 19 października 2017 r.
- XLI Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 21 września 2017 r.
- XL Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 30.08.2017 r. – pozaplanowa
- XXXIX Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 22.06.2017 r.
- XXXVIII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 18.05.2017 r.
- XXXVII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 04.05.2017 r. – pozaplanowa
- XXXVI Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 20.04.2017 r.
- XXXV Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 11.04.2017 r. – pozaplanowa
- XXXIV Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 23.03.2017 r.
- XXXIII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 16.02.2017 r.
- Uchwały Rady Miejskiej
- Kadencja RM 2010 - 2014
- Kadencja RM 2006 - 2010
- Kadencja RM 2002 - 2006
- Przewodniczący RM
- Skład RM 2002 - 2006
- Uchwały RM
- Kadencja 2002 - 2006
- I sesja Rady Miejskiej z dnia 19 listopada 2002 r.
- III sesja Rady Miejskiej z dnia 30 grudnia 2002 r.
- II sesja Rady Miejskiej z dnia 3 grudnia 2002 r.
- IV sesja Rady Miejskiej z dnia 24 stycznia 2003 r.
- V sesja Rady Miejskiej z dnia 14 lutego 2003 r.
- VI sesja Rady Miejskiej z dnia 7 marca 2003 r.
- VII sesja Rady Miejskiej z dnia 28 marca 2003 r.
- VIII sesja Rady Miejskiej z dnia 25 kwietnia 2003 r.
- IX sesja Rady Miejskiej z dnia 23 maja 2003 r.
- X sesja Rady Miejskiej z dnia 27 czerwca 2003r.
- XI sesja Rady Miasta z dnia 8 sierpnia 2003 r.
- XII sesja Rady Miejskiej z dnia 28 sierpnia 2003 r.
- XIII sesja Rady Miejskiej z dnia 23 września 2003 r.
- XIV sesja Rady Miejskiej z dnia 24 pażdziernika 2003 r.
- XV sesja Rady Miejskiej z dnia 21 listopada 2003 r.
- XVI sesja Rady Miejskiej z dnia 29 grudnia 2003 r.
- XVII sesja Rady Miejskiej z dnia 30 stycznia 2004 r.
- XVIII sesja Rady Miejskiej z dnia 27 lutego 2004 r.
- XIX sesja Rady Miejskiej z dnia 26 marca 2004 r.
- XX sesja Rady Miejskiej z dnia 30 kwietnia 2004 r.
- XXI sesja Rady Miasta z dnia 2 maja 2004 r.
- XXII sesja Rady Miejskiej z dnia 21 maja 2004 r.
- Uchwała Nr XXII/148/04
- XXIII sesja Rady Miejskiej z dnia 25 czerwca 2004 r.
- XXIV sesja Rady Miejskiej z dnia 27 lipca 2004 r.
- XXV sesja Rady Miejskiej z dnia 17 września 2004 r.
- XXVI sesja Rady Miejskiej z dnia 29 września 2004 r.
- XXVII sesja Rady Miejskiej z dnia 21 pażdziernika 2004 r.
- XXVIII sesja Rady Miejskiej z dnia 10 listopada 2004 r.
- XXIX sesja Rady Miejskiej z dnia 26 listopada 2004 r.
- XXX sesja Rady Miejskiej z dnia 15 grudnia 2004 r.
- XXXI sesja Rady Miejskiej z dnia 29 grudnia 2004 r.
- XXXII sesja Rady Miejskiej z dnia 28 stycznia 2005 r.
- XXXIII sesja Rady Miejskiej z dnia 18 lutego 2005r
- XXXIV sesja Rady Miejskiej z dnia 18 marca 2005 r.
- XXXV sesja Rady Miejskiej z dnia 7 kwietnia 2005 r.
- XXXVI sesja Rady Miejskiej z dnia 22 kwietnia 2005 r.
- XXXVII sesja Rady Miejskiej z dnia 18 maja 2005 r.
- XXXVIII sesja Rady Miejskiej z dnia 24 czerwca 2005 r.
- XXXIX sesja Rady Miejskiej z dnia 4 sierpnia 2005 r.
- XL sesja Rady Miejskiej z dnia 15 września 2005 r.
- XLI Sesja Rady Miejskiej z dnia 30 września 2005 r.
- XLII sesja Rady Miejskiej z dnia 13 października 2005 r.
- XLIII sesja Rady Miejskiej z dnia 21 października 2005 r.
- XLIV sesja Rady Miejskiej z dnia 11 listopada 2005 r.
- XLV sesja Rady Miejskiej z dnia 16 listopada 2005 r.
- XLVI sesja Rady Miejskiej z dnia 25 listopada 2005 r.
- XLVII sesja Rady Miejskiej z dnia 9 grudnia 2005
- XVLIII sesja Rady Miejskiej z dnia 30 grudnia 2005 r.
- XLIX sesja Rady Miejskiej z dnia z dnia 13 stycznia 2006 r.
- L sesja Rady Miejskiej z dnia z dnia 3 lutego 2006 r.
- LI Sesja Rady Miejskiej z dnia 27 marca 2006 r.
- LII Sesja Rady Miejskiej z dnia 21 kwietnia 2006 r.
- LIII Sesja Rady Miejskiej z dnia 8 maja 2006 r.
- LIV Sesja Rady Miejskiej z dnia 26 maja 2006 r.
- LV Sesja Rady Miejskiej w dniu 9 czerwca 2006 r.
- LVI Sesja Rady Miejskiej z dnia 30 czerwca 2006 r.
- Kadencja 2002 - 2006
- Protokoły z sesji RM
- MŁODZIEŻOWA RADA MIASTA SŁAWKOWA
- RADA POWIATU BĘDZIŃSKIEGO
- ZWIĄZEK METROPOLITALNY
- URZĄD MIASTA SŁAWKOWA
- Władze Miasta
- Zamierzenia władzy wykonawczej
- Podstawowe dane podmiotu
- System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Sławkowa
- Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
- Polityka Jakości Urzędu Miasta Sławkowa
- Badania ankietowe zadowolenia klientów Urzędu Miasta Sławkowa
- Dokumenty SZJ według ISO
- Zarządzenie Nr RZ-74/2017 Burmistrza Miasta Sławkowa z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie przyjęcia Księgi Jakości Urzędu Miasta Sławkowa
- ZARZĄDZENIE NR RZ-54/2015 BURMISTRZA MIASTA SŁAWKOWA z dnia 18 czerwca 2015 r. w sprawie przyjęcia i opublikowania Polityki Jakości Urzędu Miasta Sławkowa
- ZARZĄDZENIE NR RZ-43/2015 BURMISTRZA MIASTA SŁAWKOWA z dnia 21 maja 2015 r. w sprawie powołania audytorów wewnętrznych Urzędu Miasta Sławkowa
- Zarzadzenie Nr RZ-36/2013 Burmistrza Miasta Sławkowa z dnia 9 maja 2013 roku w sprawie powołania Pełnomocnika do spraw Systemu Zarządzania Jakością
- Inne zarządzenia Burmistrza Miasta Sławkowa związane w bezpośredni sposób z wdrożeniem SZJ w Urzędzie Miasta Sławkowa
- ZARZĄDZENIE NR RZ-59/2014 BURMISTRZA MIASTA SŁAWKOWA z dnia 10 czerwca 2014 r.
- ZARZĄDZENIE NR RZ-33/2015 BURMISTRZA MIASTA SŁAWKOWA z dnia 15 kwietnia 2015 r.
- Zarządzenie Nr RZ-55/2012 Burmistrza Miasta Sławkowa z dnia 18 lipca 2012 roku w sprawie przyjęcia formularzy opisu stanowiska oraz zakresu obowiązków
- Zarządzenie Nr RZ-75/2013 Burmistrza Miasta Sławkowa z dnia 26 sierpnia 2013 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji dotyczącej planu szkoleń pracowników Urzędu Miasta Sławkowa
- Akty administracyjne
- Karty usług
- Wykaz przepisów prawa związanych z działalnością Urzędu Miasta
- Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta
- STRAŻ MIEJSKA
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- ROZWÓJ MIASTA - STRATEGIE, PROGRAMY, PLANY
- Strategia Rozwoju Miasta Sławkowa na lata 2014-2020
- Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
- Wieloletni Program Inwestycyjny
- Plan Rozwoju Lokalnego
- Program Rewitalizacji
- Program Ochrony Środowiska
- Plan Gospodarki Odpadami
- Plan Zagospodarowania Przestrzennego
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego 2012, DZ. URZ. WOJ. SLA 2012.885
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego 2012, DZ. URZ. WOJ. SLA 2012.884
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego 2011
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego 2010
- Wcześniej uchwalone, obowiązujące Plany zagospodarowania Przestrzennego (TW_1-TW_7)
- Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych
- System Profilaktyki i Opieki Nad Dzieckiem i Rodziną
- Program - 'Sławków - bezpieczne miasto'
- Program Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
- Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sławkowa
- Zabytki
- PROGAM USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU MIASTA SŁAWKÓW NA LATA 2013-2032
- Obszar NATURA 2000
- Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Sławków
- Opracowanie ekofizjograficzne
- Raporty z wykonania gminnego programu ochrony środowiska
- JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE MIASTA
- Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Sławkowie
- Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
- Miejski Zespół Oświaty
- Miejskie Przedszkole
- Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego
- Zespół Szkół im. Jana Pawła II
- Miejski Ośrodek Kultury
- Miejska Biblioteka Publiczna
- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
- Zamówienia do 30 tys. euro
- RODO
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I PRZETARGI
- SPRZEDAŻ I DZIERŻAWA NIERUCHOMOŚCI
- OGŁOSZENIA I OBWIESZCZENIA
- Ogłoszenia Burmistrza Miasta
- Ogłoszenia o konkursach na stanowiska urzędnicze
- Rok 2019
- Rok 2018
- Rok 2017
- Rok 2016
- Rok 2015
- Rok 2014
- Rok 2013
- Rok 2012
- Rok 2011
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza nabór na stanowisko inspektora do spraw wydatków budżetowych w Referacie Księgowości i Budżetu Urzędu Miasta Sławków
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza II nabór na stanowisko kasjera w Referacie Podatków i Windykacji Urzędu Miasta Sławków
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza nabór na stanowisko kasjera w Referacie Podatków i Windykacji Urzędu Miasta Sławków
- Kierownik MOPS W Sławkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Opiekuna osób zależnych
- Kierownik Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie zatrudni pracownika z uprawnieniami elektryka do 20 kV (II ogłoszenie)
- Kierownik MOPS w Sławkowie ogłasza nabór na stanowisko Asystent Rodziny w MOPS w Sławkowie do projektu systemowego dla miasta Sławkowa pn. 'Uwierzyć w siebie'
- Kierownik Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie zatrudni pracownika z uprawnieniami elektryka do 20 kV
- BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. projektu 'Bezpłatny Internet dla mieszkańców Gminy Sławków - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu' w Urzędzie Miasta Sławków
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza konkurs na stanowisko Kierownika Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie
- Kierownik Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych na obsługę elektryka
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. wymiaru podatków w Referacie Podatków i Windykacji Urzędu Miasta Sławków
- Kierownik MOPS w Sławkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze Informatyk
- Rok 2010
- Kierownik MOPS w Sławkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze Informatyk
- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze Starszy Referent
- Kierownik Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie ogłasza nabór na stanowisko Samodzielny referent do spraw ekonomiczno-technicznych w MZWiK w Sławkowie
- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Wychowawcy
- BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA o g ł a s z a nabór na stanowisko podinspektora ds. promocji miasta i rozwoju turystyki w Urzędzie Miasta Sławków
- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: psycholog ds. uzależnień od narkotyków
- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze: specjalisty ds. rozliczania projektu
- Rok 2009
- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławkowie ogłasza nabór na stanowisko Asystent Rodziny w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sławkowie
- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze: starszy referent ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego
- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze: starszy referent ds. kadr i ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. postępowań wobec dłużników alimentacyjnych w Urzędzie Miasta Sławkowa w wymiarze 1/2 etatu.
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. ewidencji i dowodów osobistych w Urzędzie Miasta Sławkowa
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza konkurs na stanowisko Inspektora w Referacie Finansowym Urzędu Miasta w Sławkowie.
- Rok 2008
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza konkurs do Referatu Finansowego Urzędu Miasta w Slawkowie.
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Rozwoju Miasta w Urzędzie Miasta Sławków.
- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławkowie ogłasza nabór na stanowisko Opiekuna domowego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sławkowie
- BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. zamówień publicznych w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Miasta Sławków
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. obrotu gruntami w Referacie Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miasta Sławków
- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławkowie ogłasza powtórnie nabór na stanowisko Pracownika Socjalnego projektu.
- BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA ogłasza nabór na stanowisko aplikanta w Straży Miejskiej
- Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sławkowie ogłasza nabór na stanowisko Pracownika Socjalnego projektu.
- BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. informacji planistycznej w Referacie Gospodarki Przestrzennej w Urzędzie Miasta Sławków
- Nabór na stanowisko inspektora ds. analiz i dokumentacji w Referacie Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
- BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. informacji planistycznej
- Informacja dla kandydatów na stanowisko podinspektora ds. informacji planistycznej
- Burmistrz ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. informacji planistycznej
- BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA ogłasza nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Przestrzennej
- konkurs na stanowisko Samodzielny referent do spraw zaopatrzenia i logistyki Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sławkowie
- Rok 2007
- Konkurs na stanowisko podinspektora w ref. Gospodarki Przestrzennej
- Dyrektor MOK w Sławkowie ogłasza nabór na wolne stanowisko: Główny Księgowy
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza konkurs na stanowisko Kasjera w Referacie Finansowym UM Sławków
- BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA informuje o wyniku przeprowadzonego konkursu na stanowisko Kierownika MZWiK
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne w konkursie na stanowisko Kierownik MZWiK w Sławkowie
- Konkurs na stanowisko inspektora ds. Informatyki w Referacie Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
- Burmistrz Miasta Sławkowa ogłasza konkurs na stanowisko Kierownika Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
- Konkurs na stanowisko Kasjera Referatu Finansowego UM Sławków
- BURMISTRZ MIASTA SŁAWKOWA informuje o wyniku przeprowadzonego konkursu na stanowisko inspektora w Referacie Finansowym
- Informacja dla kandydatów na stanowisko inspektora w Referacie Finansowym
- Konkurs na stanowisko Inspektora Referatu Finansowego Urzędu Miasta
- Informacja na temat rozstrzygnięcia konkursu na stanowisko ds. ekonomicznych w MZWiK
- Informacja na temat rozstrzygnięcia konkursu na stanowisko młodszego bibliotekarza w Miejskiej Bibliotece Publicznej
- Informacja o wynikach konkursu na st. młodszy bibliotekarz
- Informacja dla kandydatów na stanowisko specjalisty ds. ekonomicznych
- Konkurs - młodszy bibliotekarz
- Konkurs na stanowisko - Specjalista do spraw ekonomicznych
- Ogłoszenia o konkursach na Dyrektorów/Kierowników jednostek organizacyjnych Gminy
- Obwieszczenia
- Informacje finansowe o udzielonej pomocy
- Projektowanie aktów normatywnych
- Konsultacje społeczne uchwał
- Kanały Technologiczne
- Wzory wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi oraz sposoby dokumentowania stanu majątku, dochodów lub stanu rodzinnego wnioskodawcy.
- Oświata
- Konsultacje społeczne
- Gospodarowanie drewnem
- Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku ruchomego
- PETYCJE
- Rok 2016
- Petycja dotycząca przystąpienia Gminy/Miasta do konkursu w ramach programu "Podwórko Nivea" rodzinne miejsce zabaw - edycja 2016
- Petycja dotycząca utworzenia "Biblioteczki Samorządowca", w której kompletowane będą pozycje książkowe przydatne Pracownikom Urzędu do podnoszenia kwalifikacji
- Petycja dotycząca "efektywności energetycznej"
- Petycja dotycząca zaplanowania procesu wymiany systemów operacyjnych z Windows XP na systemy posiadające obecnie wsparcie Producenta
- Rok 2016
- INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
- Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
- Przedsięwzięcie pn. "Rozszerzenie możliwości zbierania odpadów o działki nr 2110/31, 2110/41, 2110/42" (OSGW.6220.11.2018)
- Przedsięwzięcie pn.: „Optymalizacja pojemności procesowych instalacji do przetwarzania odpadów radioaktywnych w Jaslovskich Bohunicach (Słowacja)” (OSGW.6220.6.2018)
- Przedsięwzięcie pn.: „Modernizacja linii 220 kV Byczyna – Jamki, Byczyna – Koksochemia” (OSGW.6220.2.2018)
- Przedsięwzięcie pn.: „Eksploatacja udokumentowanego złoża piasków formierskich "Szczakowa" w projektowanym obszarze górniczym "Bukowno I” (OSGW.6220.10.2017)
- Przedsięwzięcie pn.: „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego na zakład przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego” (OSGW.6220.9.2017)
- Przedsięwzięcie pn.: „Budowa terminalu przeładunkowego w Sławkowie” (OSGW.6220.8.2017)
- Przedsięwzięcie polegające na budowie stacji bazowej telefonii komórkowej w Sławkowie przy ulicy Kościelnej 26, na działce o nr ewid. 3694/2, obręb Sławków (OSGW.6220.6.2017)
- Przedsięwzięcie pn.: „Przebudowa linii elektroenergetycznej 110kV Cieśle – Bukowno” (OSGW.6220.11.2016 ).
- Przedsięwzięcie pn.: „Nowe źródło energii jądrowej w miejscowości Dukovany” (OSGW.6220.10.2016)
- Przedsięwzięcie pn.: „Nowe źródło energii jądrowej w lokalizacji Jaslovske Bohunice” (OSGW.6220.9.2016)
- Przedsięwzięcie pn.: „Zmiana tunelu zamrażania z czynnikiem chłodzącym w postaci freonu na nowoczesny tunel zamrażania z czynnikiem chłodzącym w postaci amoniaku w Sławkowie przy ulicy Fabrycznej 10” (OSGW.6220.8.2016)
- Przedsięwzięcie pn.: „Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia DN 1000, MOP 8,4 MPa od tłoczni Podgórska Wola do węzła Tworzeń w ramach budowy gazociągu Hermanowice – Strachocina – Podgórska Wola – Tworzeń Twaróg – Odolanów wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi na terenie województw podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego, śląskiego, opolskiego i wielkopolskiego ” (OSGW.6220.7.2016)
- Przedsięwzięcie pn. "Punkt zbierania odpadów" (OSGW.6220.4.2016)
- Przedsięwzięcie pn. "Granulowanie odpadów drewnianych na brykiet i pellet w Sławkowie przy ul. Fabrycznej 28" (OSGW.6220.3.2016)
- Przedsięwzięcie pn. "Punkt zbierania i przerób złomu" (OSGW.6220.2.2016)
- Przedsięwzięcie pn. "Budowa gazociągu DN 150 MOP 5,5 MPa długość ok. 600 m w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Przebudowa gazociągu relacji Zederman – Tworzeń, odgałęzienie do SRP Sławków Szymanowskiego"" (OSGW.6220.1.2016)
- Rok 2015
- Rok 2014
- 1 - Przedsięwzięcie pn.: 'Prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów innych niż niebezpieczne w tym złomu'
- 2 - Przedsiewziecie pn.: "Przebudowa instalacji istniejącej stacji paliw'
- 3 - Przedsiewziecie pn.: "Zmiana sposobu użytkowania hali i placu na punkt do zbierania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w Sławkowie przy ul. Walcownia 1"
- Rok 2013
- Rok 2012
- Rok 2011
- 1 - Przedsięwzięcie pn.: 'Zaprojektowanie i budowa zadania 3 Międzynarodowego Centrum Logistycznego w Sławkowie'
- 2 - Przedsięwzięcie Budowa bazy przeładunkowo-magazynowej towarów rolno-spożywczych sypkich i płynnych na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonom. Podstrefy Sosnowiecko-Dąbrowskiej w Sławkowie
- Rok 2010
- 1 - Przedsiewzięcie pn.: 'Budowa targowiska miejskiego oraz parkingu wraz z odwodnieniem i przyłączeniem kanalizacji ogólnospławnej'
- 2 - Przedsięwzięcie pn. 'Budowa Międzynarodowego Centrum Logistycznego EUROTERMINAL w Sławkowie'
- 3 - 'Budowa bazy przeładunkowo-magazynowej towarów rolno-spożywczych sypkich i płynnych na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefy Sosnowiecko-Dąbrowskiej w Sławkowie
- Rok 2009
- 1 - Przedsięwzięcie pn.: 'Budowanie drogi z poboczem na ul. gen. Sikorskiego i ul. PCK na odcinku między ul. Obr. Westerplatte a ul. Zawalną w Slawkowie'
- 2 - Przedsięwzięcie pn.: 'Budowa Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów oraz Stacji Obsługi Pojazdów w Sławkowie'
- 3 - Przedsięwzięcie pn.: 'Budowa drogi w ulicy Stawki na odcinku od ulicy Hrubieszowskiej do zabudowań działki nr 4433/54 w Sławkowie'
- 4 - Przedsiewziecie pn.: 'Budowa 100 stanowisk pod selektywna zbiórkę odpadów na terenie miasta Sławkowa oraz Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych (GPZON) przy ul. Hallera w Sławkowie'
- 5 - Przedsięwzięcie pn.: 'Rozbudowa terminala przeładunkowego na terenie Spółki TPSM w Sławkowie'
- Rok 2008
- 1 - Montaż przenośnego zbiornika na olej napędowy FUELMASTER na terenie MZWiK Sławków.
- 2 - Przebudowa mostu nad rzeką Biała Przemsza w drodze powiatowej 4807S-ulica Chwaliboskie w Sławkowie.
- 3 - Modernizacja drogi na ulicy Fabrycznej-budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w zlewni B w ulicach: Chwaliboskie, Fabryczna, Michałów, Fr. Nullo, Olkuska w Sławkowie.
- 4 - Budowa kanalizacji sanitarnej w zlewni D w ulicach: Hrubieszowska, Owocowa, Wiejska, Cechowa, Zachodnia, Zagródki, ulice osiedlowe przy ul. Hrubieszowskiej.
- 5 - Przedsięwzięcie pn 'Budowa Międzynarodowego Centrum Logistycznego EUROTERMINAL w Sławkowie'.
- 6 - Przedsięwzięcie pn ' Budowa sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej na skrzyżowaniu DK 94 (ul. Katowicka) z ul. Wrocławska wraz z przebudową skrzyżowania w Sławkowie'.
- 7 - Przedsięwzięcie pn 'Działalność spedycyjno-transportowo-przeładunkowa oraz magazynowanie towarów na terenie miasta Sławkowa, przy ul. Dębowa Góra 27.'
- 8 - Przedsięwzięcie pn 'Budowa boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie'
- 9 - Przedsięwzięcie pn 'Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie'
- 10 - Przedsięwzięcie pn: 'Budowa punktu przeładunkowego na terenie EUROTERMINAL w Sławkowie'
- Rok 2007
- Strategiczna ocena oddziaływania na środowisko
- Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi
- Rejestr zezwoleń Burmistrza Miasta Sławkowa na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych
- Rejestr zezwoleń Burmistrza Miasta Sławkowa na prowadzenie działalności w zakresie ochrony zwierząt
- Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
- Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- Projekt Uproszczony Planu Urządzenia Lasu
- Taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
- Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
- WYBORY
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 25 października 2015 r.
- Referendum ogólnokrajowe 2015
- Wybory Ławników Sądowych 2015
- Wybory na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2015
- Wybory samorządowe 2014
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Sławkowie 2013
- Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP zarządzonych na dzień 9.10.2011 r.
- Wybory Ławników - uzupełniające 2012
- Wybory Ławników Sądowych
- Wybory samorządowe 2010
- Wybory na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2010
- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Sławkowie 2009
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
- Wybory parlamentarne 2007
- Wybory samorządowe 2006
- MAJĄTEK GMINY
- FINANSE / BUDŻET
- OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
- Za rok 2018
- Za rok 2017
- Za rok 2016
- Za rok 2015
- Za rok 2014
- Za rok 2013
- Za rok 2012
- Na dzień objęcia funkcji przez Burmistrza Miasta i Zastępcę Burmistrza Miasta
- Zaprzestanie sprawowania funkcji Przewodniczącego Rady Miejskiej
- Rozpoczęcie pełnienia obowiązków Przewodniczącego Rady Miejskiej
- Za rok 2011
- Za rok 2010
- Za rok 2009
- Za rok 2008
- Za rok 2007
- Za rok 2006
- Za rok 2005
- Za rok 2004
- Za rok 2003
- Za rok 2002
- KONTROLE
- PRAWO LOKALNE
- PODATKI I OPŁATY LOKALNE
- ZAŁATW SPRAWĘ
- Karty Informacyjne Usług
- Urząd Stanu Cywilnego
- Odtworzenie treści aktu małżeństwa
- Odtworzenie treści aktu urodzenia
- Odtworzenie treści aktu zgonu
- Oświadczenie o uznaniu ojcostwa składane przed Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego
- Przyjmowanie oświadczeń o zmianie imion dziecka
- Zgłoszenie jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego
- Skrócenie terminu oczekiwania na zawarcie małżeństwa
- Zawarcie małżeństwa z cudzoziemcem w polskim USC
- Zawarcie małżeństwa przed kierownikiem USC
- Zaświadczenie do ślubu konkordatowego i sporządzenie aktu dla małżeństwa konkordatowego (ze skutkiem cywilno-prawnym)
- Sporządzenie aktu zgonu
- Przyjmowanie oświadczeń o powrocie po rozwodzie do poprzedniego nazwiska
- Sporządzenie protokołu o nadaniu dziecku nazwiska męża matki
- Sporządzenie wniosków o wpisanie w akcie urodzenia imienia ojca dziecka
- Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą przez obywatela polskiego
- Sprostowanie błędu pisarskiego w treści aktu małżeństwa
- Sprostowanie błędu pisarskiego w treści aktu urodzenia
- Sprostowanie błędu pisarskiego w treści aktu zgonu
- Sporządzenie aktu urodzenia
- Uzupełnienie aktu urodzenia
- Uzupełnienie aktu małżeństwa
- Uzupełnienie aktu zgonu
- Wpisanie do polskich ksiąg aktu urodzenia sporządzonego za granicą
- Wpisanie do polskich ksiąg aktu zgonu sporządzonego za granicą
- Wpisanie do polskich ksiąg aktu małżeństwa sporządzonego za granicą
- Zmiana imion i nazwisk
- Wydawanie odpisów z ksiąg stanu cywilnego
- Referat Spraw Obywatelskich
- Zameldowanie na pobyt stały
- Zameldowanie na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy
- Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały
- Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej na okres dłuższy niż 6 miesięcy
- Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy
- Zameldowanie decyzją administracyjną
- Wymeldowanie z pobytu stałego
- Wymeldowanie z pobytu czasowego ponad 3 miesiące
- Wymeldowanie decyzją administracyjną
- Wydanie pełnego odpisu przetworzonych danych osobowych z rejestru mieszkańców
- Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców
- Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców
- Nadanie numeru PESEL na wniosek
- Wydanie dowodu osobistego po raz pierwszy dziecku w wieku do 5 lat
- Wydanie dowodu osobistego po raz pierwszy osobie w wieku 5 - 18 lat
- Wydanie dowodu osobistego po raz pierwszy osobie powyżej 18 lat
- Wydanie dowodu osobistego z powodu jego uszkodzenia lub utraty
- Wydanie dowodu osobistego z powodu upływu terminu ważności
- Wydanie dowodu osobistego z powodu zmiany danych zawartych w dowodzie osobistym
- Zgłoszenie utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
- Udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
- Wydawanie decyzji o wpisaniu do Rejestru Wyborców
- Udostępnianie Rejestru Wyborców
- Reklamacje na nieprawidłowości w rejestrze wyborców/ w spisie wyborców
- Udzielanie pełnomocnictwa do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego Rzeczypospolitej Polskiej/Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej/ Do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
- Udzielanie pełnomocnictwa do głosowania w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, dla wyboru wójta, burmistrza, prezydenta miasta
- Dopisanie do spisu wyborców wyborcy przebywającego czasowo lub nigdzie nie zameldowanego
- Głosowanie korespondencyjne przez wyborców
- Głosowanie przez wyborców niepełnosprawnych przy uzyciu nakładek sporządzonych w alfabecie BRAILLE'A
- Udostępnianie spisu wyborców
- Wydanie zaświadczenia o prawie do głosowania
- Działalność Gospodarcza
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- Referat Podatków i Windykacji
- Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku ZUS RP-7
- Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach
- Wydawanie zaświadczeń w sprawie podatków
- Informacje podatkowe - osoby fizyczne
- Deklaracje podatkowe - osoby prawne
- Deklaracja na podatek od środków transportowych - osoby fizyczne i prawne
- DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
- Referat Księgowości i Budżetu
- Referat Gospodarki Przestrzennej
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Sławkowa
- Wydzierżawienie nieruchomości gruntowych na okres do 3 lat
- Wydzierżawienie nieruchomości gruntowych na okres powyżej 3 lat
- Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
- Sprzedaż nieruchomości w trybie przetargu / bezprzetargowym
- Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu
- Zmiana stawki procentowej opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu
- Rozgraniczenie nieruchomości
- Udzielenie bonifikat od opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej przeznaczonej lub wykorzystanej na cele mieszkaniowe
- Sprzedaż nieruchomości jej wieczystemu użytkownikowi
- Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
- Podziały nieruchomości
- Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
- Zamiana nieruchomości
- Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Sławkowa
- Odpisy aktów własności ziemi
- Udzielenie bonifikaty od opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
- Referat Informatyki
- Referat Oświaty i Spraw Społecznych
- Przekazanie materiałów promocyjnych Miasta Sławków
- Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu Miasta Sławków
- Prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego
- Przeprowadzanie postępowań konkursowych na stanowiska dyrektorów szkół i placówek oświatowych
- Dofinansowanie kształcenia młodocianych pracowników
- Kontrola wewnetrzna
- Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego
- Ochrona PPOŻ
- Zarządzanie Jakością i Rozwój Miasta
- Referat Zarządzania i Zamówień Publicznych
- Referat Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
- Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
- Usuwanie drzew lub krzewów
- Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
- Przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na rzecz innego podmiotu
- Zezwolenie na prowadzenie hodowli lub utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną
- Skarga dotycząca zalewania nieruchomości ściekami z gruntów sąsiednich
- Zgłoszenie nielegalnego wysypiska odpadów
- Wpis do rejestru / zmiana w rejestrze / wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nieprzekraczającej 5m3/dobę w ramach zwykłego korzystania z wód
- Zezwolenie / zmiana zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
- Zezwolenie na prowadzenie usług w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
- Zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt
- Zezwolenie na prowadzenie grzebowisk / spalarni zwłok zwierzęcych i ich części
- Wniosek o udzielenie informacji o środowisku i jego ochronie
- Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania
- Dofinansowanie odbioru, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest pochodzących od osób fizycznych
- Informacja o wykorzystywanych PCB dla osób fizycznych nie będących przedsiębiorcami
- Informacja o trybie i sposbie uiszczania opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej
- Urząd Stanu Cywilnego
- Udostępnianie informacji publicznej nieudostępnionej w BIP
- Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
- Informacja dla osób niesłyszących
- Skargi i wnioski
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Karty Informacyjne Usług
- ZGROMADZENIA
- KURIER SŁAWKOWSKI
- INFORMACJE DODATKOWE
- Struktura urzędu
- Zamówienia publiczne
- Rejestry publiczne
- Elektroniczna skrzynka podawcza
- admin
- Mapa serwisu
- Instrukcja obsługi
- Wyszukiwarka
- Informacja dla słabosłyszących
- Polityka prywatności
- Statystyki