Mapa serwisu
- Miasto Sławków
- RADA MIEJSKA W SŁAWKOWIE
- Kadencja RM 2024 - 2029
- Kompetencje Rady Miejskiej
- Skład Rady Miejskiej
- Komisje Rady Miejskiej
- Dyżury radnych Rady Miejskiej
- Plan pracy Rady Miejskiej
- Sesje Rady Miejskiej
- Transmisje obrad sesji, nagrania z sesji
- Interpelacje i zapytania radnych
- Uchwały Rady Miejskiej
- Materiały do pobrania na sesje Rady Miejskiej
- Projekt budżetu na 2025 rok, Wieloletnia Prognoza Finansowa na lata 2025-2040
- Sesja VII/2024 24 październik 2024 r.
- Sesja VI/2024 19 września 2024 r.
- Sesja V/2024 29 sierpnia 2024 r.
- Sesja IV/2024 4 lipca 2024 r.
- Sesja III/2024 20 czerwca 2024 r.
- Raport o stanie gminy za 2023 r.
- Sesja II/2024 23 maja 2024 r.
- Sprawozdania finansowe za 2023 r.
- Materiały sprawozdawcze za 2023 rok
- Sesja I/2024 6 maja 2024 r.
- Kadencja RM 2018 - 2023
- Kompetencje Rady Miejskiej
- Skład Rady Miejskiej
- Komisje Rady Miejskiej
- Plan pracy Rady Miejskiej
- Dyżury radnych
- Sesje Rady Miejskiej
- Sesja LXI/2024 18 kwietnia 2024 r.
- Sesja LX/2023 22 lutego 2024 r.
- Sesja LIX/2023 28 grudnia 2023 r.
- Sesja LVIII/2023 23 listopada 2023 r.
- Sesja LVII/2023 19 października 2023 r.
- Sesla LVI/2023 21 września 2023 r.
- Sesja LV/2023 20 lipca 2023 r.
- Sesja LIV/2023 22 czerwca 2023 r.
- Sesja LIII/2023 18 maja 2023 r.
- Sesja LII/2023 20 kwietnia 2023 r.
- Sesja LI/2023 23 marca 2023 r.
- Sesja L/2023 16 lutego 2023 r.
- Sesja XLIX/2023 12 stycznia 2023 r.
- Sesja XLVIII/2022 29 grudnia 2022 r.
- Sesja XLVII/2022 28 listopada 2022 r.
- Sesja XLVI/2022 20 października 2022 r.
- Sesja XLV/2022 29 września 2022 r.
- Sesja XLIV/2022 26 września 2022 r.
- Sesja XLIII/2022 29 sierpnia 2022 r.
- Sesja XLII/2022 23 czerwca 2022 r.
- Sesja XLI/2022 19 maja 2022 r.
- Sesja XL/2022 28 kwietnia 2022 r.
- Sesja XXXIX/2022 11 kwietnia 2022
- Sesja XXXVIII/2022 24 marca 2022r.
- Sesja XXXVII/2022 17 lutego 2022 r.
- Sesja XXXVI/2021 29 grudnia 2021 r.
- Sesja XXXV/2021 25 listopada 2021 r.
- Sesja XXXIV/2021 21 października 2021 r.
- Sesja XXXIII/2021 23 września 2021 r.
- Sesja XXXII/2021 06 lipca 2021 r.
- Sesja XXXI/2021 17 czerwca 2021 r.
- Sesja XXX/2021 20 maj 2021 r.
- Sesja XXIX/2021 22 kwietnia 2021 r.
- Sesja XXVIII/2021 25 marca 2021 r.
- Sesja XXVII/2021 18 lutego 2021 r.
- Sesja XXVI/2020 29 grudnia 2020 r.
- Sesja XXV/2020 26 listopad 2020 r.
- Sesja XXIV/2020 22 października 2020 r.
- Sesja XXIII/2020 17 września 2020 r.
- Sesja XXII/2020 18 czerwca 2020 r.
- Sesja XXI/2020 21 maj 2020 r.
- Sesja XX/2020 30 Kwietnia 2020r.
- Sesja XIX/2020 16 marca 2020r.
- Sesja XVIII/2020 20 Lutego 2020r.
- Sesja XVII/2019 30 grudnia 2019 r.
- Sesja XVI/2019 9 grudnia 2019 r.
- Sesja XV/2019 21 listopada 2019
- Sesja XIV/2019 4 listopada 2019
- Sesja XIII/2019 24 października 2019
- Sesja XII/2019 7 października 2019
- Sesja XI/2019 19 września 2019
- Sesja X/2019 29 sierpnia 2019
- Sesja IX/2019 19 czerwca 2019
- Sesja VIII/2019 29 maja 2019
- Sesja VII/2019 25 kwietnia 2019
- Sesja VI/2019 21 marca 2019
- Sesja V/2019 28 lutego 2019
- Sesja IV/2019 24 stycznia 2019
- Sesja III/2018 27 grudnia 2018
- Sesja II/2018 29 listopada 2018
- Sesja I/2018 21 listopada 2018
- Transmisje obrad sesji, nagrania z sesji
- Interpelacje i zapytania radnych
- Uchwały Rady Miejskiej
- Materiały do pobrania na sesje Rady Miejskiej
- Sesja LXI/2024 18 kwietnia 2024 r.
- Materiały sprawozdawcze za 2023 r.
- Sesja LX/2024 22 lutego2024 r.
- Sesja LIX/2023 28 grudnia 2023 r.
- Sesja LVIII/2023 23 listopada 2023 r.
- Projekt budżetu na 2024 rok, Wieloletnia Prognoza Finansowa na lata 2024-2040
- Sesja LVII/2023 19 października 2023 r.
- Sesja LVI/2023 21 września 2023 r.
- Sesja LV/2023 20 lipca 2023 r.
- Sesja LIV/2023 22 czerwca 2023 r.
- Sprawozdania finansowe za 2022 r.
- Sesja LIII/2023 18 maja 2023 r.
- Sesja LII/2023 20 kwietnia 2023 r.
- Materiały sprawozdawcze za 2022 rok
- Sesja LI/2023 23 marca 2023 r.
- Sesja L/2023 16 lutego 2023 r.
- Sesja XLIX/2023 12 stycznia 2023 r.
- Sesja XLVIII 29 grudnia 2022 r.
- Sesja XLVII 28 listopada 2022 r.
- Projekt budżetu na 2023 rok, Wieloletnia Prognoza Finansowa na lata 2023-2039
- Sesja XLVI 20 października 2022 r.
- Sesja XLV 29 września 2022 r.
- Sesja XLIV/2022 26 września 2022 r.
- Sesja XLIII/2022 29 sierpnia 2022 r.
- Sprawozdanie za I półrocze 2022 r.
- Sesja XLII/2022 23 czerwca 2022 r.
- Sprawozdania finansowe za 2021 r.
- Sesja XLI/2022 19 maja 2022 r.
- Sesja XL/2022 28 kwietnia 2022 r.
- Sesja XXXIX/2022 11 kwietnia 2022 r.
- Materiały sprawozdzawcze za 2021 r.
- Sesja XXXVIII/2022 24 marca 2022 r.
- Sesja XXXVII/2022 17 luty 2022 r.
- SESJA XXXVI/2021 29 grudnia 2021 r.
- Sesja XXXV/2021 25 listopada 2021 r.
- Projekt budżetu na 2022 rok, Wieloletnia Prognoza Finansowa na lata 2022-2035
- Sesja XXXIV/2021 21 października 2021 r.
- Sesja XXXIII/2021 23 września 2021 r.
- Sprawozdanie za I półrocze 2021
- Sesja XXXII/2021 6 lipiec 2021 r.
- Sesja XXXI/2021 17 czerwiec 2021 r.
- Sprawozdania finansowe za 2020 r.
- Sesja XXX/2021 20 maj 2021 r.
- Sesja XXIX/2021 22 kwietnia 2021 r.
- Materiały sprawozdawcze za 2020 r.
- Sesja XXVIII/2021 25 marca 2021 r.
- Sesja XXVII/2021 18 luty 2021 r.
- Sesja XXVI/2020 29 grudnia 2020 r.
- Sesja XXV/2020 26 listopad 2020 r.
- Projekt budżetu na 2021 rok, Wieloletnia Prognoza FInansowa 2021-2035
- Sesja XXIV/2020 22 październik 2020 r.
- Sesja XXIII/2020 17 września 2020 r.
- Sprawozdania za I półrocze 2020 r.
- Sesja XXII/2020 18 czerwca 2020 r.
- Sesja XXI/2020 21 maj 2020 r.
- Sprawozdania finasowe za 2019 r.
- Sprawozdania za I półrocze 2019 r.
- Sesja XX/2020 30 kwietnia 2020
- Materiały sprawozdawcze za rok 2019
- Sesja XIX/2020 16 marca 2020r.
- Sesja XVIII/2020 20 lutego 2020r.
- Sesja XVII/2019 30 grudnia 2019 r.
- Sesja XVI/2019 9 grudnia 2019
- Projekt budżetu na 2020 rok, Wieloletnia Prognoza FInansowa 2020-2035
- Sesja XV/2019 21 listopada 2019
- Sesja XIV/2019 4 listopada 2019
- Sesja XIII/2019 24 października 2019
- Sesja XII/2019 7 października 2019
- Sesja XI/2019 19 września 2019
- Sesja X/2019 29.08.2019
- Sesja IX/2019 19.06.2019
- Materiały sprawozdawcze za rok 2018
- Sprawozdania finansowe za 2018 r.
- Sesja VIII/2019 29 maja 2019
- Sesja VII/2019 25.04.2019
- Sesja VI/2019 21.03.2019
- Sesja V/2019 28.02.2019
- Sesja IV/2019 24.01.2019
- Sesja III/2018 27.12.2018
- Sesja II/2018 29.11.2018
- Sesja I/2018 - Sesja Inauguracyjna
- Projekt budżetu na 2019 rok, Wieloletnia Prognoza Finansowa 2019 - 2035
- Kadencja RM 2014 - 2018
- Kompetencje Rady Miejskiej
- Skład Rady Miejskiej
- Komisje Rady Miejskiej
- Plan Pracy Rady Miejskiej
- Dyżury Radnych i Przewodniczącej Rady Miejskiej
- Protokoły z Sesji Rady Miejskiej
- LIV Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 25 października 2018 r.
- LIII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 20 września 2018 r.
- LII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 10 września 2018 r. - pozaplanowa
- LI Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 21 czerwca 2018 r.
- L Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 24 maja 2018 r.
- XLIX Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 26 kwietnia 2018 r.
- XLVIII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 22 marca 2018 r.
- XLVII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 22 lutego 2018 r.
- XLVI Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 25 stycznia 2018 r.
- XLV Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 28 grudnia 2017 r.
- XLIV Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 12 grudnia 2017 r. - pozaplanowa
- XLIII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 23 listopada 2017 r.
- XLII Sesji Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 19 października 2017 r.
- XLI Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 21 września 2017 r.
- XL Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbywająca się w dniu 30.08.2017 r. – pozaplanowa
- XXXIX Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 22.06.2017 r.
- XXXVIII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 18.05.2017 r.
- XXXVII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 04.05.2017 r. – pozaplanowa
- XXXVI Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 20.04.2017 r.
- XXXV Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 11.04.2017 r. – pozaplanowa
- XXXIV Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 23.03.2017 r.
- XXXIII Sesja Rady Miejskiej w Sławkowie odbyta dnia 16.02.2017 r.
- Uchwały Rady Miejskiej
- Kadencja RM 2010 - 2014
- Kadencja RM 2006 - 2010
- Kadencja RM 2002 - 2006
- Przewodniczący RM
- Skład RM 2002 - 2006
- Uchwały RM
- Kadencja 2002 - 2006
- I sesja Rady Miejskiej z dnia 19 listopada 2002 r.
- III sesja Rady Miejskiej z dnia 30 grudnia 2002 r.
- II sesja Rady Miejskiej z dnia 3 grudnia 2002 r.
- IV sesja Rady Miejskiej z dnia 24 stycznia 2003 r.
- V sesja Rady Miejskiej z dnia 14 lutego 2003 r.
- VI sesja Rady Miejskiej z dnia 7 marca 2003 r.
- VII sesja Rady Miejskiej z dnia 28 marca 2003 r.
- VIII sesja Rady Miejskiej z dnia 25 kwietnia 2003 r.
- IX sesja Rady Miejskiej z dnia 23 maja 2003 r.
- X sesja Rady Miejskiej z dnia 27 czerwca 2003r.
- XI sesja Rady Miasta z dnia 8 sierpnia 2003 r.
- XII sesja Rady Miejskiej z dnia 28 sierpnia 2003 r.
- XIII sesja Rady Miejskiej z dnia 23 września 2003 r.
- XIV sesja Rady Miejskiej z dnia 24 pażdziernika 2003 r.
- XV sesja Rady Miejskiej z dnia 21 listopada 2003 r.
- XVI sesja Rady Miejskiej z dnia 29 grudnia 2003 r.
- XVII sesja Rady Miejskiej z dnia 30 stycznia 2004 r.
- XVIII sesja Rady Miejskiej z dnia 27 lutego 2004 r.
- XIX sesja Rady Miejskiej z dnia 26 marca 2004 r.
- XX sesja Rady Miejskiej z dnia 30 kwietnia 2004 r.
- XXI sesja Rady Miasta z dnia 2 maja 2004 r.
- XXII sesja Rady Miejskiej z dnia 21 maja 2004 r.
- Uchwała Nr XXII/148/04
- XXIII sesja Rady Miejskiej z dnia 25 czerwca 2004 r.
- XXIV sesja Rady Miejskiej z dnia 27 lipca 2004 r.
- XXV sesja Rady Miejskiej z dnia 17 września 2004 r.
- XXVI sesja Rady Miejskiej z dnia 29 września 2004 r.
- XXVII sesja Rady Miejskiej z dnia 21 pażdziernika 2004 r.
- XXVIII sesja Rady Miejskiej z dnia 10 listopada 2004 r.
- XXIX sesja Rady Miejskiej z dnia 26 listopada 2004 r.
- XXX sesja Rady Miejskiej z dnia 15 grudnia 2004 r.
- XXXI sesja Rady Miejskiej z dnia 29 grudnia 2004 r.
- XXXII sesja Rady Miejskiej z dnia 28 stycznia 2005 r.
- XXXIII sesja Rady Miejskiej z dnia 18 lutego 2005r
- XXXIV sesja Rady Miejskiej z dnia 18 marca 2005 r.
- XXXV sesja Rady Miejskiej z dnia 7 kwietnia 2005 r.
- XXXVI sesja Rady Miejskiej z dnia 22 kwietnia 2005 r.
- XXXVII sesja Rady Miejskiej z dnia 18 maja 2005 r.
- XXXVIII sesja Rady Miejskiej z dnia 24 czerwca 2005 r.
- XXXIX sesja Rady Miejskiej z dnia 4 sierpnia 2005 r.
- XL sesja Rady Miejskiej z dnia 15 września 2005 r.
- XLI Sesja Rady Miejskiej z dnia 30 września 2005 r.
- XLII sesja Rady Miejskiej z dnia 13 października 2005 r.
- XLIII sesja Rady Miejskiej z dnia 21 października 2005 r.
- XLIV sesja Rady Miejskiej z dnia 11 listopada 2005 r.
- XLV sesja Rady Miejskiej z dnia 16 listopada 2005 r.
- XLVI sesja Rady Miejskiej z dnia 25 listopada 2005 r.
- XLVII sesja Rady Miejskiej z dnia 9 grudnia 2005
- XVLIII sesja Rady Miejskiej z dnia 30 grudnia 2005 r.
- XLIX sesja Rady Miejskiej z dnia z dnia 13 stycznia 2006 r.
- L sesja Rady Miejskiej z dnia z dnia 3 lutego 2006 r.
- LI Sesja Rady Miejskiej z dnia 27 marca 2006 r.
- LII Sesja Rady Miejskiej z dnia 21 kwietnia 2006 r.
- LIII Sesja Rady Miejskiej z dnia 8 maja 2006 r.
- LIV Sesja Rady Miejskiej z dnia 26 maja 2006 r.
- LV Sesja Rady Miejskiej w dniu 9 czerwca 2006 r.
- LVI Sesja Rady Miejskiej z dnia 30 czerwca 2006 r.
- Kadencja 2002 - 2006
- Protokoły z sesji RM
- Kadencja RM 2024 - 2029
- RADA POWIATU BĘDZIŃSKIEGO
- ZWIĄZEK METROPOLITALNY
- URZĄD MIASTA SŁAWKOWA
- Władze Miasta
- Zamierzenia władzy wykonawczej
- Podstawowe dane podmiotu
- Nowe zasady pracy Urzędu Miasta Sławkowa
- System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Sławkowa
- Polityka Jakości Urzędu Miasta Sławkowa
- Badania ankietowe zadowolenia klientów Urzędu Miasta Sławkowa
- Dokumenty SZJ według ISO
- Zarządzenie Nr RZ-74/2017 Burmistrza Miasta Sławkowa z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie przyjęcia Księgi Jakości Urzędu Miasta Sławkowa
- ZARZĄDZENIE NR RZ-54/2015 BURMISTRZA MIASTA SŁAWKOWA z dnia 18 czerwca 2015 r. w sprawie przyjęcia i opublikowania Polityki Jakości Urzędu Miasta Sławkowa
- ZARZĄDZENIE NR RZ-43/2015 BURMISTRZA MIASTA SŁAWKOWA z dnia 21 maja 2015 r. w sprawie powołania audytorów wewnętrznych Urzędu Miasta Sławkowa
- Zarzadzenie Nr RZ-36/2013 Burmistrza Miasta Sławkowa z dnia 9 maja 2013 roku w sprawie powołania Pełnomocnika do spraw Systemu Zarządzania Jakością
- Inne zarządzenia Burmistrza Miasta Sławkowa związane w bezpośredni sposób z wdrożeniem SZJ w Urzędzie Miasta Sławkowa
- ZARZĄDZENIE NR RZ-43/2019 BURMISTRZA MIASTA SŁAWKOWA z dnia 7 marca 2019 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr RZ-26/2019 w sprawie przyjęcia instrukcji dotyczącej przygotowania aktów normatywnych, aktów administracyjnych i wybranych dokumentów urzędowych Urzędu Miasta Sławkowa oraz prowadzenia ich rejestrów i udostępniania.
- ZARZĄDZENIE NR RZ-26/2019 BURMISTRZA MIASTA SŁAWKOWA z dnia 8 lutego 2019 r. w sprawie przyjęcia instrukcji dotyczącej przygotowania aktów normatywnych, aktów administracyjnych i wybranych dokumentów urzędowych Urzędu Miasta Sławkowa oraz prowadzenia ich rejestrów i udostępniania
- ZARZĄDZENIE NR RZ-40/2015 BURMISTRZA MIASTA SŁAWKOWA z dnia 13 maja 2015 r. w sprawie wprowadzenia zmiany Zarządzenia nr RZ-75/2013 w sprawie instrukcji dotyczącej planu szkoleń pracowników Urzędu Miasta Sławkowa
- ZARZĄDZENIE NR RZ-59/2014 BURMISTRZA MIASTA SŁAWKOWA z dnia 10 czerwca 2014 r.
- Zarządzenie Nr RZ-55/2012 Burmistrza Miasta Sławkowa z dnia 18 lipca 2012 roku w sprawie przyjęcia formularzy opisu stanowiska oraz zakresu obowiązków
- Zarządzenie Nr RZ-75/2013 Burmistrza Miasta Sławkowa z dnia 26 sierpnia 2013 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji dotyczącej planu szkoleń pracowników Urzędu Miasta Sławkowa
- Akty administracyjne
- Karty usług
- Wykaz przepisów prawa związanych z działalnością Urzędu Miasta
- Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta
- Zapewnianie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- KONTROLE
- Sprawozdania finansowe UM Sławków za 2021 r.
- STRAŻ MIEJSKA
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
- ROZWÓJ MIASTA - STRATEGIE, PROGRAMY, PLANY
- Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie
- Strategia Rozwoju Miasta Sławkowa na lata 2014-2020
- Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
- Plan Rozwoju Lokalnego
- Program Rewitalizacji
- Program Ochrony Środowiska
- Plan Gospodarki Odpadami
- Plan Ogólny
- Plan Zagospodarowania Przestrzennego - Plany obowiazujące
- Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru Groniec
- Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru Sławków Południowy
- Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru Śródmieście
- Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru Chwaliboskie
- Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru Chojny
- Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla obszaru Burki
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego 2012, DZ. URZ. WOJ. SLA 2012.885
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego 2012, DZ. URZ. WOJ. SLA 2012.884
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego 2011
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego 2010
- Wcześniej uchwalone, obowiązujące Plany zagospodarowania Przestrzennego (TW_1-TW_7)
- Plany Zagospodarowania Przestrzennego w trakcie opracowania.
- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Śródmieście
- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Sławków Południowy
- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Groniec
- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Chwaliboskie
- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Chojny
- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa dla obszaru Burki
- Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych
- System Profilaktyki i Opieki Nad Dzieckiem i Rodziną
- Program Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
- Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Sławkowa
- Zabytki
- PROGAM USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU MIASTA SŁAWKÓW NA LATA 2013-2032
- Obszar NATURA 2000
- Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Sławków
- Opracowanie ekofizjograficzne
- Raporty z wykonania gminnego programu ochrony środowiska
- Plan wykorzystania zasobu
- JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE MIASTA
- Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Sławkowie
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
- Miejski Zespół Oświaty
- Klub Dziecięcy "Maluszkowo"
- Miejskie Przedszkole
- Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Baranowskiego
- Zespół Szkół im. Jana Pawła II
- Miejski Ośrodek Kultury
- Miejska Biblioteka Publiczna
- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
- Dzienny Dom Senior - Wigor w Sławkowie
- RAPORT O STANIE GMINY
- RODO
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I PRZETARGI
- SPRZEDAŻ I DZIERŻAWA NIERUCHOMOŚCI
- OGŁOSZENIA I OBWIESZCZENIA
- Ogłoszenia Burmistrza Miasta
- Ogłoszenia o konkursach na stanowiska urzędnicze
- Ogłoszenia o konkursach na stanowiska inne niż urzędnicze
- Ogłoszenia o konkursach na Dyrektorów/Kierowników jednostek organizacyjnych Gminy
- Obwieszczenia
- Projektowanie aktów normatywnych
- Konsultacje społeczne uchwał
- Kanały Technologiczne
- Wzory wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi oraz sposoby dokumentowania stanu majątku, dochodów lub stanu rodzinnego wnioskodawcy.
- Oświata
- Konsultacje społeczne
- Gospodarowanie drewnem
- Ogłoszenie o zbędnych składnikach majątku ruchomego
- Analiza zagrożeń, w tym identyfikacji miejsc, w których występuje zagrożenie dla bezpieczeństwa osób wykorzystujących obszar wodny do pływania, kąpania się, uprawiania sportu lub rekreacji na terenie Gminy Sławków
- PETYCJE
- Rok 2016
- Petycja dotycząca przystąpienia Gminy/Miasta do konkursu w ramach programu "Podwórko Nivea" rodzinne miejsce zabaw - edycja 2016
- Petycja dotycząca utworzenia "Biblioteczki Samorządowca", w której kompletowane będą pozycje książkowe przydatne Pracownikom Urzędu do podnoszenia kwalifikacji
- Petycja dotycząca "efektywności energetycznej"
- Petycja dotycząca zaplanowania procesu wymiany systemów operacyjnych z Windows XP na systemy posiadające obecnie wsparcie Producenta
- Rok 2016
- INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
- Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
- Budowa instalacji odnawialnego źródła energii "Okradzionów" wykorzystującej promieniowanie słoneczne wraz z obiektami budowlanymi obejmującymi magazyny energii, instalacji i urządzenia techniczne oraz pozostałą niezbędną infrastrukturę techniczną, zlokalizowaną na działkach ewidencyjnych o numerach 653/1, 654/1 oraz 655/1, obręb Okradzionów, gmina Dąbrowa Górnicza, powiat Dąbrowa Górnicza, województwo śląskie
- Modernizacja i rozbudowa rozlewni gazu płynnego eksploatowanej w AmeriGas Polska Sp. z o.o. w Sławkowie" (OSGO.6220.11.2023). Inwestor: AmeriGas Polska Sp. z o.o.
- "Rozbudowa terminala przeładunkowego w Sławkowie" (OSGO.6220.1.2024. Inwestor: BARTER S.A.)
- "Budowa terminala intermodalnego TK-2 wraz z zakupem urządzeń przeładunkowych na terenie TPSM" (OSGO.6220.6.2023). Inwestor: Terminale Przeładunkowe Sławków-Medyka Sp. z o.o.
- Przerób złomu polegający na paczkowaniu złomu i metali kolorowych w Zakładzie LE GALL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Sławkowie przy ul. Fabrycznej 10" (OSGO.6220.4.2023). Inwestor: Le Gall Polska Sp. z o.o.
- "Budowa kontenerowej oczyszczalni ścieków dla centrum miasta Sławkowa". Inwestor: Gmina Sławków, 41-260 Sławków, ul. Rynek 1 reprezentowana przez Burmistrza Miasta Sławkowa - Rafała Adamczyka
- "Budowa chłodni magazynowej przy zakładzie produkcyjnym "Maxtop" w Sławkowie przy ul. Fabrycznej 10 na działkach o nr ewidencyjnych 2110/21, 2110/22 i 2110/30" (OSGO.6220.5.2023) - Inwestor: MAXTOP POLSKA Sp. z o.o.
- Inwestycja polegająca na budowie instalacji do przeładunku oleju napędowego na terenie istniejącego Terminalu Przeładunkowego Gazu Płynnego Polski Gaz S.A (OSGO.6220.9.2022)
- Przedsięwzięcie przewidziane do realizacji na działkach o nr ewidencyjnym 3988, 3989, 3990/1, 3991/4, 3994/4, 3991/6, 3995/1 obręb Sławków pn: „Budowa kontenerowej oczyszczalni ścieków dla centrum miasta Sławkowa”, gdzie inwestorem jest Gmina Sławków, 41-260 Sławków, ul. Rynek 1 reprezentowana przez Burmistrza Miasta Sławkowa – Rafała Adamczyka.
- Przedsięwzięcie planowane do realizacji na terenie miasta Dąbrowa Górnicza pn: “Przetwarzanie odpadów z tworzyw sztucznych w celu przywrócenia ich do ponownego wykorzystania w procesach produkcyjnych”. Inwestor STANMET RECYCLING S.J. P. SOLECKI, T.STASIŁA, A. RADKO.
- „Zmiana tunelu zamrażania z czynnikiem chłodzącym w postaci freonu, na nowoczesny tunel zamrażania z czynnikiem chłodzącym w postaci dwutlenku węgla w Sławkowie przy ul. Fabrycznej na działce o nr ewid. 2110/21” (OSGO.6220.4.2022) – Inwestor: MAXTOP POLSKA SP. Z O.O.
- Przedsięwzięcie polegające na budowie zakładu konfekcjonowania owoców i warzyw położonego w Sławkowie przy ul. Michałów, na działce o nr ewidencyjnym 6069 - Inwestor: MAXTOP PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (OSGO.6220.2.2022)
- Przedsięwzięcie polegające na budowie wolnostojącej elektrowni fotowoltaicznej “Okradzionów” wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą techniczną, przewidzianej do realizacji w Dąbrowie Górniczej 653/1, 654/1 oraz 655/1 położonych w obrębie “Okradzionów”
- „Budowa hali magazynowej z budynkami towarzyszącymi oraz niezbędną infrastrukturą na działce 1071/17” (OSGO.6220.2.2021)
- Przedsięwzięcie pn. “Przebudowa stacji redukcyjno – pomiarowej o przepustowości QD = 1 600 m3/h w m. Sławków, ul. Szymanowskiego.” (OSGO.6220.6.2020).
- Przedsięwzięcie polegające na budowie zakładu przetwórstwa warzyw i owoców położonego w Sławkowie przy ul. Michałów na działce o nr ew. 6069 (OSGW.6220.1.2019)
- Przedsięwzięcie pn. "Rozszerzenie możliwości zbierania odpadów o działki nr 2110/31, 2110/41, 2110/42" (OSGW.6220.11.2018)
- Przedsięwzięcie polegajace na: zbieraniu i przetwarzaniu za pomocą procesu pelletowania odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych przy obróbce drewna w zakładach produkcyjnych, realizowanego na działce nr ew. 2110/54 obręb w Sławkowie przy ul. Fabrycznej 28” (OSGW.6220.10.2018)
- Przedsięwzięcie pn.: „Optymalizacja pojemności procesowych instalacji do przetwarzania odpadów radioaktywnych w Jaslovskich Bohunicach (Słowacja)” (OSGW.6220.6.2018)
- Przedsięwzięcie pn.: „Modernizacja linii 220 kV Byczyna – Jamki, Byczyna – Koksochemia” (OSGW.6220.2.2018)
- Przedsięwzięcie pn.: „Eksploatacja udokumentowanego złoża piasków formierskich "Szczakowa" w projektowanym obszarze górniczym "Bukowno I” (OSGW.6220.10.2017)
- Przedsięwzięcie pn.: „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego na zakład przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego” (OSGW.6220.9.2017)
- Przedsięwzięcie pn.: „Budowa terminalu przeładunkowego w Sławkowie” (OSGW.6220.8.2017)
- Przedsięwzięcie polegające na budowie stacji bazowej telefonii komórkowej w Sławkowie przy ulicy Kościelnej 26, na działce o nr ewid. 3694/2, obręb Sławków (OSGW.6220.6.2017)
- Przedsięwzięcie pn.: „Przebudowa linii elektroenergetycznej 110kV Cieśle – Bukowno” (OSGW.6220.11.2016 ).
- Przedsięwzięcie pn.: „Nowe źródło energii jądrowej w miejscowości Dukovany” (OSGW.6220.10.2016)
- Przedsięwzięcie pn.: „Nowe źródło energii jądrowej w lokalizacji Jaslovske Bohunice” (OSGW.6220.9.2016)
- Przedsięwzięcie pn.: „Zmiana tunelu zamrażania z czynnikiem chłodzącym w postaci freonu na nowoczesny tunel zamrażania z czynnikiem chłodzącym w postaci amoniaku w Sławkowie przy ulicy Fabrycznej 10” (OSGW.6220.8.2016)
- Przedsięwzięcie pn.: „Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia DN 1000, MOP 8,4 MPa od tłoczni Podgórska Wola do węzła Tworzeń w ramach budowy gazociągu Hermanowice – Strachocina – Podgórska Wola – Tworzeń Twaróg – Odolanów wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi na terenie województw podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego, śląskiego, opolskiego i wielkopolskiego ” (OSGW.6220.7.2016)
- Przedsięwzięcie pn. "Punkt zbierania odpadów" (OSGW.6220.4.2016)
- Przedsięwzięcie pn. "Granulowanie odpadów drewnianych na brykiet i pellet w Sławkowie przy ul. Fabrycznej 28" (OSGW.6220.3.2016)
- Przedsięwzięcie pn. "Punkt zbierania i przerób złomu" (OSGW.6220.2.2016)
- Przedsięwzięcie pn. "Budowa gazociągu DN 150 MOP 5,5 MPa długość ok. 600 m w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Przebudowa gazociągu relacji Zederman – Tworzeń, odgałęzienie do SRP Sławków Szymanowskiego"" (OSGW.6220.1.2016)
- Rok 2015
- Rok 2014
- 1 - Przedsięwzięcie pn.: 'Prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów innych niż niebezpieczne w tym złomu'
- 2 - Przedsiewziecie pn.: "Przebudowa instalacji istniejącej stacji paliw'
- 3 - Przedsiewziecie pn.: "Zmiana sposobu użytkowania hali i placu na punkt do zbierania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w Sławkowie przy ul. Walcownia 1"
- Rok 2013
- Rok 2012
- Rok 2011
- 1 - Przedsięwzięcie pn.: 'Zaprojektowanie i budowa zadania 3 Międzynarodowego Centrum Logistycznego w Sławkowie'
- 2 - Przedsięwzięcie Budowa bazy przeładunkowo-magazynowej towarów rolno-spożywczych sypkich i płynnych na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonom. Podstrefy Sosnowiecko-Dąbrowskiej w Sławkowie
- Rok 2010
- 1 - Przedsiewzięcie pn.: 'Budowa targowiska miejskiego oraz parkingu wraz z odwodnieniem i przyłączeniem kanalizacji ogólnospławnej'
- 2 - Przedsięwzięcie pn. 'Budowa Międzynarodowego Centrum Logistycznego EUROTERMINAL w Sławkowie'
- 3 - 'Budowa bazy przeładunkowo-magazynowej towarów rolno-spożywczych sypkich i płynnych na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Podstrefy Sosnowiecko-Dąbrowskiej w Sławkowie
- Rok 2009
- 1 - Przedsięwzięcie pn.: 'Budowanie drogi z poboczem na ul. gen. Sikorskiego i ul. PCK na odcinku między ul. Obr. Westerplatte a ul. Zawalną w Slawkowie'
- 2 - Przedsięwzięcie pn.: 'Budowa Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów oraz Stacji Obsługi Pojazdów w Sławkowie'
- 3 - Przedsięwzięcie pn.: 'Budowa drogi w ulicy Stawki na odcinku od ulicy Hrubieszowskiej do zabudowań działki nr 4433/54 w Sławkowie'
- 4 - Przedsiewziecie pn.: 'Budowa 100 stanowisk pod selektywna zbiórkę odpadów na terenie miasta Sławkowa oraz Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych (GPZON) przy ul. Hallera w Sławkowie'
- 5 - Przedsięwzięcie pn.: 'Rozbudowa terminala przeładunkowego na terenie Spółki TPSM w Sławkowie'
- Rok 2008
- 1 - Montaż przenośnego zbiornika na olej napędowy FUELMASTER na terenie MZWiK Sławków.
- 2 - Przebudowa mostu nad rzeką Biała Przemsza w drodze powiatowej 4807S-ulica Chwaliboskie w Sławkowie.
- 3 - Modernizacja drogi na ulicy Fabrycznej-budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w zlewni B w ulicach: Chwaliboskie, Fabryczna, Michałów, Fr. Nullo, Olkuska w Sławkowie.
- 4 - Budowa kanalizacji sanitarnej w zlewni D w ulicach: Hrubieszowska, Owocowa, Wiejska, Cechowa, Zachodnia, Zagródki, ulice osiedlowe przy ul. Hrubieszowskiej.
- 5 - Przedsięwzięcie pn 'Budowa Międzynarodowego Centrum Logistycznego EUROTERMINAL w Sławkowie'.
- 6 - Przedsięwzięcie pn ' Budowa sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej na skrzyżowaniu DK 94 (ul. Katowicka) z ul. Wrocławska wraz z przebudową skrzyżowania w Sławkowie'.
- 7 - Przedsięwzięcie pn 'Działalność spedycyjno-transportowo-przeładunkowa oraz magazynowanie towarów na terenie miasta Sławkowa, przy ul. Dębowa Góra 27.'
- 8 - Przedsięwzięcie pn 'Budowa boisk szkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie'
- 9 - Przedsięwzięcie pn 'Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej im. Jana Baranowskiego w Sławkowie'
- 10 - Przedsięwzięcie pn: 'Budowa punktu przeładunkowego na terenie EUROTERMINAL w Sławkowie'
- Rok 2007
- Strategiczna ocena oddziaływania na środowisko
- Program Ochrony Środowiska dla Miasta Sławkowa na lata 2022 – 2025 z perspektywą na lata 2026 - 2030
- Program Ochrony Środowiska dla Miasta Sławków na lata 2016-2019, z perspektywą na lata 2020-2023
- Analiza zagrożenia powodziowego i programu inwestycyjnego zlewni rzeki Przemszy
- Program Ochrony Środowiska dla Miasta Sławków na lata 2017-2020, z perspektywą na lata 2021-2024.
- Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi
- Rejestr zezwoleń Burmistrza Miasta Sławkowa na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych
- Rejestr zezwoleń Burmistrza Miasta Sławkowa na prowadzenie działalności w zakresie ochrony zwierząt
- Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
- Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- Projekt Uproszczony Planu Urządzenia Lasu
- Taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
- Planowane pomiary pól elektromagnetycznych
- Informacje o polowaniach
- Geologia
- Sprawozdanie z realizacji zadań wyznaczonych dla Gminy Sławków w Programie ochrony powietrza dla województwa śląskiego za lata 2020-2023
- Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
- GOSPODARKA WODNO - KANALIZACYJNA
- NARODOWY SPIS POWSZECHNY 2021
- WYBORY
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory ławników sądowych 2023 - ponowny nabór (kadencja 2024-2027)
- Referendum ogólnokrajowe zarządzone na dzień 15 października 2023 r.
- Wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej - 15 października 2023 r.
- Wybory ławników sądowych 2023 (kadencja 2024-2027)
- Wybory uzupełniające ławników do Sądu Okręgowego w Sosnowcu
- Wybory do Młodzieżowego Sejmiku Województwa Śląskiego
- Wybory Prezydenta RP 28 czerwca 2020 r.
- Wybory uzupełniające ławnikówna na kadencję 2020-2023 do Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 10 maja 2020 r.
- Wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej - 13 października 2019 r.
- Wybory ławników sądowych 2019 (kadencja 2020-2023)
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 25 października 2015 r.
- Referendum ogólnokrajowe 2015
- Wybory Ławników Sądowych 2015
- Wybory na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2015
- Wybory samorządowe 2014
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Sławkowie 2013
- Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP zarządzonych na dzień 9.10.2011 r.
- Wybory Ławników - uzupełniające 2012
- Wybory Ławników Sądowych
- Wybory samorządowe 2010
- Wybory na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2010
- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Sławkowie 2009
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
- Wybory parlamentarne 2007
- Wybory samorządowe 2006
- MAJĄTEK GMINY
- FINANSE / BUDŻET
- OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
- PRAWO LOKALNE
- Statut Miasta Sławkowa
- Regulamin Urzędu Miasta
- Uchwały Rady Miejskiej
- Zarządzenia Burmistrza Miasta
- Podatki i opłaty lokalne
- Rejestry, ewidencje i archiwa
- INTERPRETACJE LOKALNE
- PODATKI I OPŁATY LOKALNE
- ZAŁATW SPRAWĘ
- Karty Informacyjne Usług
- Urząd Stanu Cywilnego
- Odtworzenie treści aktu małżeństwa
- Odtworzenie treści aktu urodzenia
- Odtworzenie treści aktu zgonu
- Oświadczenie o uznaniu ojcostwa składane przed Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego
- Przyjmowanie oświadczeń o zmianie imion dziecka
- Zgłoszenie jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego
- Skrócenie terminu oczekiwania na zawarcie małżeństwa
- Zawarcie małżeństwa z cudzoziemcem w polskim USC
- Zawarcie małżeństwa przed kierownikiem USC
- Zaświadczenie do ślubu konkordatowego i sporządzenie aktu dla małżeństwa konkordatowego (ze skutkiem cywilno-prawnym)
- Sporządzenie aktu zgonu
- Przyjmowanie oświadczeń o powrocie po rozwodzie do poprzedniego nazwiska
- Sporządzenie protokołu o nadaniu dziecku nazwiska męża matki
- Sporządzenie wniosków o wpisanie w akcie urodzenia imienia ojca dziecka
- Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą przez obywatela polskiego
- Sprostowanie błędu pisarskiego w treści aktu małżeństwa
- Sprostowanie błędu pisarskiego w treści aktu urodzenia
- Sprostowanie błędu pisarskiego w treści aktu zgonu
- Sporządzenie aktu urodzenia
- Uzupełnienie aktu urodzenia
- Uzupełnienie aktu małżeństwa
- Uzupełnienie aktu zgonu
- Wpisanie do polskich ksiąg aktu urodzenia sporządzonego za granicą
- Wpisanie do polskich ksiąg aktu zgonu sporządzonego za granicą
- Wpisanie do polskich ksiąg aktu małżeństwa sporządzonego za granicą
- Zmiana imion i nazwisk
- Wydawanie odpisów z ksiąg stanu cywilnego
- Referat Spraw Obywatelskich
- Zameldowanie na pobyt stały
- Zameldowanie na pobyt czasowy
- Zameldowanie cudzoziemca na pobyt stały
- Zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej na okres dłuższy niż 6 miesięcy
- Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej trwającego dłużej niż 6 miesięcy
- Zameldowanie decyzją administracyjną
- Wymeldowanie z pobytu stałego
- Wymeldowanie z pobytu czasowego
- Wymeldowanie decyzją administracyjną
- Wydanie pełnego odpisu przetworzonych danych osobowych z rejestru mieszkańców
- Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL
- Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców
- Nadanie numeru PESEL na wniosek
- Dowód osobisty - wniosek o wydanie dokumentu
- Dowód osobisty - odbiór dokumentu
- Dowód osobisty - zgłoszenie utraty, uszkodzenia dokumentu
- Zawieszenie i cofnięcie zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w dowodzie osobistym
- Zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych
- Udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
- Wydawanie zaświadczeń z dokumentacji związanej z dowodami osobistymi
- Rejestr danych kontaktowych
- WPISANIE WYBORCY DO CENTRALNEGO REJESTRU WYBORCÓW ORAZ SKREŚLENIE WYBORCY Z CENTRALNEGO REJESTRU WYBORCÓW
- UDOSTĘPNIANIE CENTRALNEGO REJESTRU WYBORCÓW I SPISU WYBORCÓW
- REKLAMACJE NA NIEPRAWIDŁOWOŚCI W REJESTRZE WYBORCÓW/W SPISIE WYBORCÓW
- UDZIELANIE PEŁNOMOCNICTWA DO GŁOSOWANIA W WYBORACH DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ /PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ/DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
- UDZIELANIE PEŁNOMOCNICTWA DO GŁOSOWANIA W WYBORACH DO RAD GMIN, RAD POWIATÓW I SEJMIKÓW WOJEWÓDZTW, DLA WYBORU WÓJTA, BURMISTRZA, PREZYDENTA MIASTA
- ZMIANA MIEJSCA GŁOSOWANIA
- GŁOSOWANIE KORESPONDENCYJNE PRZEZ WYBORCÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- GŁOSOWANIE PRZEZ WYBORCÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY UŻYCIU NAKŁADEK SPORZĄDZONYCH W ALFABECIE BRAILLE’A
- UDOSTĘPNIANIE SPISU WYBORCÓW
- WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O PRAWIE DO GŁOSOWANIA
- Zgłoszenie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zmiany wpisu, wykreślenia wpisu oraz informacji o zawieszeniu/wznowieniu działalności gospodarczej
- Udostępnianie informacji publicznej
- Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
- REJESTR ZASTRZEŻEŃ NUMERÓW PESEL
- Działalność Gospodarcza
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- Referat Podatków i Windykacji
- Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku ZUS RP-7
- Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach
- Wydawanie zaświadczeń w sprawie podatków
- Informacje podatkowe - osoby fizyczne
- Deklaracje podatkowe - osoby prawne
- Deklaracja na podatek od środków transportowych - osoby fizyczne i prawne
- DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
- Referat Księgowości i Budżetu
- Referat Gospodarki Przestrzennej
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Sławkowa
- Wydzierżawienie nieruchomości gruntowych na okres do 3 lat
- Wydzierżawienie nieruchomości gruntowych na okres powyżej 3 lat
- Ustalenie numeru porządkowego nieruchomości
- Sprzedaż nieruchomości w trybie przetargu / bezprzetargowym
- Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu
- Zmiana stawki procentowej opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu
- Rozgraniczenie nieruchomości
- Sprzedaż nieruchomości jej wieczystemu użytkownikowi
- Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości
- Podziały nieruchomości
- Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
- Zamiana nieruchomości
- Wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Sławkowa
- Odpisy aktów własności ziemi
- Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej z wnioskiem o udzielenie bonifikaty
- Referat Informatyki
- Referat Oświaty i Spraw Społecznych
- Przekazanie materiałów promocyjnych Miasta Sławków
- Rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu Miasta Sławków
- Prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego na stopień nauczyciela mianowanego
- Przeprowadzanie postępowań konkursowych na stanowiska dyrektorów szkół i placówek oświatowych
- Dofinansowanie kształcenia młodocianych pracowników
- Kontrola wewnetrzna
- Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego
- Ochrona PPOŻ
- Zarządzanie Jakością i Rozwój Miasta
- Zamówienia Publiczne
- Referat Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
- Uzgodnienie lokalizacji urządzenia w pasie drogowym do celów projektowych (przyłącze:gazowe, kanalizacyjne, elektroenergetyczne, cieplne)
- Zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym związanych z zajęciem pasa drogowego dla dróg gminnych
- Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia reklamy
- Zezwolenie na lokalizację zjazdu, przebudowę istniejącego zjazdu indywidualnego /publicznego
- Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
- Usuwanie drzew lub krzewów
- Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
- Przeniesienie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na rzecz innego podmiotu
- Zezwolenie na prowadzenie hodowli lub utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną
- Skarga dotycząca zalewania nieruchomości ściekami z gruntów sąsiednich
- Zgłoszenie nielegalnego wysypiska odpadów
- Wpis do rejestru / zmiana w rejestrze / wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nieprzekraczającej 5m3/dobę w ramach zwykłego korzystania z wód
- Zezwolenie / zmiana zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
- Zezwolenie na prowadzenie usług w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
- Zezwolenie na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt
- Zezwolenie na prowadzenie grzebowisk / spalarni zwłok zwierzęcych i ich części
- Wniosek o udzielenie informacji o środowisku i jego ochronie
- Informacja o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystania
- Dofinansowanie odbioru, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest pochodzących od osób fizycznych
- Informacja o wykorzystywanych PCB dla osób fizycznych nie będących przedsiębiorcami
- Informacja o trybie i sposbie uiszczania opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej
- Urząd Stanu Cywilnego
- Udostępnianie informacji publicznej nieudostępnionej w BIP
- Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
- Informacja dla osób niesłyszących
- Skargi i wnioski
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Karty Informacyjne Usług
- ZGROMADZENIA
- INFORMACJE DODATKOWE
- Struktura urzędu
- Rejestry publiczne
- Elektroniczna skrzynka podawcza
- admin
- Mapa serwisu
- Instrukcja obsługi
- Wyszukiwarka
- Informacja dla słabosłyszących
- Polityka prywatności
- Statystyki
- Deklaracja dostępności